close
تبلیغات در اینترنت
بدون تحمل گرسنگی، باریک و خوش اندام شوید!
دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
تبلیغات
جای تبلیغات شما
دانستنی ها
بازی آنلاین
دینی و مذهبی
اتاق آرزو
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
بدون تحمل گرسنگی، باریک و خوش اندام شوید!
  • تعداد بازدید : 644
  • بدون تحمل گرسنگی، باریک و خوش اندام شوید!

    معرفی خوراکی هایی برای کاهش وزن و داشتن اندام زیبا

    چگونه بدون گرسنگی کشیدن، اندامی زیبا و باریک داشته باشید؟

    اضافه وزن همواره معضلی برای بسیاری از مردم بوده است. راه‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما اگر بدانید بدون کم کردن مقدار وعده‌های غذایی هم می‌توانید با سرعت و راحتی بیشتری، به کاهش وزن خود کمک کنید، مطمئناً دیگر گرسنگی‌های بی مورد را تحمل نمی‌کنید. در ادامه مطلب غذاها و سبزیجات خوشمزه و خوش رنگی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون محدودیت در خوردن و نگرانی از افزایش وزن، آنها را جایگزین غذاهای دیگر نمایید.

    اضافه وزن همواره معضلی برای بسیاری از مردم بوده است. راه‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما اگر بدانید بدون کم کردن مقدار وعده‌های غذایی هم می‌توانید با سرعت و راحتی بیشتری، به کاهش وزن خود کمک کنید، مطمئناً دیگر گرسنگی‌های بی مورد را تحمل نمی‌کنید. در ادامه مطلب غذاها و سبزیجات خوشمزه و خوش رنگی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون محدودیت در خوردن و نگرانی از افزایش وزن، آنها را جایگزین غذاهای دیگر نمایید.

     

    داشتن اندام زیبا و باریک

    ماست
    ماست از غنی ترین محصولاتی است که از لبنیات به دست می‌آید. این محصول سبک سرشار از کلسیم است که علاوه بر جذب سریع، منجر به کاهش سرعت در اضافه وزن می‌شود.
    www.doostiha.ir
    تخم مرغ
    اگر به فکر یک صبحانه سبک و چربی سوز هستید، بهتر است به جای خوردن پن‌کیک، تخم مرغ بخورید. طبق مطالعات انجام شده خوردن تخم مرغ به هنگام صبحانه منجر به گرسنگی دیر هنگام می‌شود و زمان بین صبحانه و وعده‌های بعدی را افزایش می‌دهد.
    www.doostiha.ir
    پسته
    ممکن است تصور کنید که تنقلات عامل چاقی هستند، اما پسته از این قاعده مستثنی است. البته اکثر آجیل ها، همانند پسته مقادیر زیادی فیبر و پروتئین‌های سیرکننده دارد که علاوه بر تامین نیازهای بدن، منجر به کم اشتهایی می‌شود.
    www.doostiha.ir
    گریپ فروت
    در میان تمامی خوردنی‌ها، گریپ فروت یکی از مشهورترین میوه‌هایی است که منجر به کاهش وزن می‌شود. البته تاثیر این میوه روی کم کردن وزن، در تحقیقات علمی هم به اثبات رسیده است. افرادی که وعده غذایی خود را با نیمی از یک گریپ‌فروت شروع می‌کنند، به مراتب بهتر و بیشتر از سایرین وزن کم می‌کنند.

    داشتن اندام زیبا و باریک

    آووکادو
    این میوه که طعمی شبیه سرشیر دارد، می‌تواند همانند یک کمربند لاغری دور کمر شما را کوچک کند. تحقیقات ثابت کرده که این میوه حاوی یک چربی اشباع نشده است که منجر به ترشح هورمونی به نام لپتین در بدن می‌شود. به هنگام ترشح این هورمون، مغز تصور می‌کند که شما سیر شده‌اید و بنابراین از غذا خوردن دست می‌کشید.
    www.doostiha.ir
    قارچ
    قارچ، جایگزینی مناسب، خوشمزه و کم‌کالری برای گوشت است که می‌تواند تاثیر شایانی در کاهش وزن شما داشته باشد. در صورتی که بتوانید این غذا را در وعده‌های غذایی خود جایگزین گوشت نمایید، تقریباً در هر وعده غذایی حدود 420 کالری اضافه را از بدن خود دور نگه داشته اید.
    www.doostiha.ir
    روغن زیتون
    استفاده از روغن زیتون در هنگام پخت برخی غذاها و آماده کردن سالادها، در کم کردن وزن موثر است. در روغن زیتون یک ترکیب اشباع نشده به نام اولئیک اسید وجود دارد که در صورتی که به همراه غذا خورده شود، طی یک عملیات پیچیده‌ شیمیایی، مغز شما را همانند آووکادو فریب می‌دهد. نهایتاً شما تصور می‌کنید که سیر شده‌اید و غذا خوردن را متوقف می‌کنید.

    www.doostiha.ir

    غلات سبوس‌دار
    پس از این به بعد خوردن غلات معمولی را متوقف کرده و غلات سبوس دار را به جای آنها استفاده کنید. تحقیقات نشان داده خوردن غلات سبوس دار در کاهش سریع وزن بسیار تاثیر گذار عمل می‌کند. برنج، جوی خرد شده، انواع حبوبات و غلات به همراه سبوس، نان گندم و حتی ماکارونی از جمله مواردی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند.
    www.doostiha.ir
    فلفل قرمز
    اضافه کردن مقداری فلفل، نه تنها طعم غذای شما را بهبود می‌بخشد، بلکه منجر به تاثیر در عادت تغذیه و کاهش وزن شما نیز می‌شود. مقداری فلفل هندی یا فلفل قرمز می‌تواند در انجام این امر موثر باشد. فلفل‌های قرمز ماده‌ای به نام کپسایسین را شامل می‌شوند که باعث کم اشتهایی و همچنین خوردن غذای کمتر می‌گردند. خوردن فلفل شیرین نیز می‌تواند تاحدی به این امر کمک کند.
    www.doostiha.ir
    باقلا
    باقلا سرشار از پروتئین و فلاونوئیدها است. در یک دوره مطالعاتی چهارده ساله مشخص شده که این دانه‌های سبز رنگ٬ آنتی‌اکسیدانی خاص در خود دارند که مانع از تجمع چربی و در نهایت اضافه وزن می‌شوند.
    www.doostiha.ir
    برنج به همراه سبزیجات
    برخی سبزیجات همانند کلم بروکلی، هویج، کلم پیچ که حاوی مقادیر بالای فیبر هستند، مشخصاً منجر به کاهش جذب کالری اضافی برنج می‌شوند. اما این همه ماجرا نیست. بر طبق تحقیقات، اضافه کردن سبزیجات به برنج، منجر به تسهیل و تسریع تخلیه معده می‌شود. در نهایت، شما مدت زمان بیشتری احساس سیری می‌کنید. در یک مطالعه مشخص شده، افرادی که به هنگام نهار، به همراه برنج خود، سبزیجات بیشتری مصرف کرده‌اند، به هنگام شام، اشتهای کمتری داشته و کمتر غذا می‌خورند.

    هاست ارزان
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط الناز در تاریخ 1394/9/8 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

    سلام
    میخوای از سایت وبلاگت پول دربیاری؟
    میخوای الکی وقتتو هدر ندی و از هر کدو از بازدید کننده هات پول بدست بیاری؟
    منم از این سایت استفاده میکنم
    فقط کافیه ثبت نام کنی و سایتت رو ثبت کنی همون لحظه کد رو بزاری تو قالبت
    تو دو دقیقه میتونی پول دربیاری
    زود باش منم هستم
    http://NetworkSara.com
    نتورک سرا - بهترین سایت کسب درآمد از پاپ آپ
    کسب درآمد از هر آی پی تا 50 ریال !!!!!!!!


    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی