close
تبلیغات در اینترنت
روش های افزایش آتوریتی
آخرین مطالب

روش های افزایش آتوریتی

روش های افزایش آتوریتی

پیج اتوریتی یا قدرت صفحه (به انگلیسی Page Authority) معیار سنجش رتبه صفحات مختلف سایت‌ها می‌باشد. این معیار توسط یک ماشین شناسایی الگوریتم رتبه‌بندی برای هر صفحه بر اساس معیار خاصی مانند تعداد صفحات لینک شده به این صفحه تعیین می‌شود. تفاوت پیج اتوریتی و دامین اتوریتی در این است که ممکن است آدرس یک صفحه از یک دامنه خاص نسبت به کل دامنه دارای تعداد لینک دریافتی بیشتری باشد بنابراین یکی از مهم‌ترین صفحات آن دامنه آدرس صفحه ای است که دارای رتبه پیج اتوریتی بیشتری است و می‌تواند رتبه پیچ اتوریتی از رتبه دامین آتوریتی در بعضی موارد پیشی بگیرد..

 

1- افزایش ایندکس های مفید سایت (صفحات تگ ها و دسته بندی ها در صورتیکه فاقد محتوای کافی باشد جزء ایندکس های مفید محسوب نمی شوند)
2- افزایش تعداد لینک های داخلی سایت (در متن پست ها به صفحات داخلی خود لینک دهید. بهتر است این کار به صورت دستی انجام شده و از پلاگین استفاده نشود)
3- افزایش بک لینک های مفید (هم Root Domain و هم Total Links )
4- افزایش کیفیت بک لینک ها (گرفتن بک لینک از سایتهای معتبر و با قدرت نفوذ دامنه بالا)
5- بهبود سئو سایت.
6- افزایش کیفیت محتوا.
7- میزان و سرعت به روزرسانی سایت.
8- افزایش تعداد اشتراک لینک های سایت در شبکه های اجتماعی معتبر (گرفتن بک لینک از شبکه های اجتماعی معتبر)
البته فاکتورهای ذکر شده برای افزایش اتوریتی صددرصدی نبوده و مرتب در حال تغییر است. قبلاً گفته می شد که فاکتور اصلی در افزایش اتوریتی ، تعداد بک لینک از دامنه های مختلف است ولی اکنون به نظر می رسد اهمیت این فاکتور کمی کاهش پیدا کرده و تعداد ایندکس های مفید و لینک دهی داخل مطالب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.



چاپ این صفحه

مطالب مشابه

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی