close
تبلیغات در اینترنت
مجله ی اینترنتی همه چیز
پیام مدیر سایت: به سایت ما خوش آمدید ، امیدوارم که از کیفیت مطالب ما راضی باشید در صورتی خرابی لینک های دانلود به ما گزارش بدهید تا سریعا لینک های دانلود فعال بشود

کسب درآمد بدون سرمایه در آوا مارکت

آوامارکت


1- افزایش ایندکس های مفید سایت (صفحات تگ ها و دسته بندی ها در صورتیکه فاقد محتوای کافی باشد جزء ایندکس های مفید محسوب نمی شوند)
2- افزایش تعداد لینک های داخلی سایت (در متن پست ها به صفحات داخلی خود لینک دهید. بهتر است این کار به صورت دستی انجام شده و از پلاگین استفاده نشود)
3- افزایش بک لینک های مفید (هم Root Domain و هم Total Links )
4- افزایش کیفیت بک لینک ها (گرفتن بک لینک از سایتهای معتبر و با قدرت نفوذ دامنه بالا)
5- بهبود سئو سایت.
6- افزایش کیفیت محتوا.
7- میزان و سرعت به روزرسانی سایت.
8- افزایش تعداد اشتراک لینک های سایت در شبکه های اجتماعی معتبر (گرفتن بک لینک از شبکه های اجتماعی معتبر)
البته فاکتورهای ذکر شده برای افزایش اتوریتی صددرصدی نبوده و مرتب در حال تغییر است. قبلاً گفته می شد که فاکتور اصلی در افزایش اتوریتی ، تعداد بک لینک از دامنه های مختلف است ولی اکنون به نظر می رسد اهمیت این فاکتور کمی کاهش پیدا کرده و تعداد ایندکس های مفید و لینک دهی داخل مطالب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

پیج آتوریتی معیاری است که قدرت یک دامنه، یک صفحه و زیر دامنه ها در موتورهای جستجو را مشخص می کند. سایت moz.com بر اساس فاکتورهای متعددی (مانند بک لینک، کیفیت بک لینک ها، تعداد ایندکس های مفید، میزان اشتراک در شبکه های اجتماعی معتبر و…) عدد پیج آتوریتی را تعیین می کند.

 

با ما همراه باشید-همه چیز از همه جا در همه چیز

تا چند سال پیش وبمسترها برای اطلاع و سنجش قدرت یک سایت یا دامنه در موتور جستجوی گوگل از پیج رنک (page rank) استفاده می کردند. اما چند سالی است که دیگر پیج رنک گوگل آپدیت نمی شود و تاریخ آخرین آپدیت پیج رنک گوگل December-06-2013 بوده است. بنابراین پیج رنک گوگل دیگر قابل استناد نیست. در فقدان پیج رنک، جایگزینی تحت عنوان پیج آتوریتی (Page Authority) یا دومین آتوریتی (Domain Authority) توسط کمپانی Mozscape ارائه شده است که معیار خوبی برای سنجش قدرت یک دامنه و صفحه در موتورهای جستجو بدست می دهد.

رنک گوگل

دیگه اپدیت نمیشه

و همه سایتا صفر شدن.

چند روزی است که گوگل پیج رنک تمام سایت ها رو صفر کرده حتی مال خودش رو وحالا برای اینکه قدرت یک سایت رو بدونید باید اتوریتی اون سایت رو بررسی کنید

 

برای بررسی اتوریتی یک سایت به آدرس زیر برید:

http://checkmoz.com

 

پیج آتوریتی و دومین آتوریتی از عدد 100 مشخص می شود. (مانند 23.45) مسلماً هر چه عدد به 100 نزدیک تر باشد، نشان دهنده قدرت بیشتر دامنه و صفحه در موتورهای جستجو است. برای افرادی که به پیج رنک عادت کرده اند، شاید بتوان گفت که با تقسیم عدد پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بر 10 بتوان معادل پیج رنک آن را بدست آورد. (مثلاً پیج آتوریتی 23.45 شاید معادل پیج رنک 2 گوگل باشد)

 

با ما همراه باشید-همه چیز اینجاست

پیج‌رنک یا رتبه صفحه (به انگلیسی:PageRank) به فناوری گفته می‌شود که بر پایه آن موتورهای جستجویی همچون گوگل وب‌گاه‌هایی که به هدف جستجوگر نزدیکترند را در رده‌های بالاتری نسبت به دیگران قرار می‌دهد.

 

پیج رنک رتبه‌ای است که گوگل برای یک سایت بین اعداد ۰ تا ۱۰ در نظر می‌گیرد. هرقدر این عدد نزدیک به ۱۰ باشد نشان دهنده اینست که این سایت لینکهای ورودی زیادی دارد و سایتهای زیادی به این سایت لینک داده‌اند.

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
صفحه اصلیانجمنعضویتورود کاربرانآرشیو مطالبنقشه سایتتبلیغاتطراح قالبتماس با ما