close
تبلیغات در اینترنت
اخبار
جمعه 29 دی 1396
تبلیغات
جای تبلیغات شما
دانستنی ها
بازی آنلاین
کتاب الکترونیکی
دینی و مذهبی
اتاق آرزو
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 915
  • کل نظرات : 177
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 808
  • افراد آنلاین : 6
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 223
  • گوگل امروز : 10
  • آی پی امروز : 19
  • بازدید دیروز : 1,284
  • گوگل دیروز : 46
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید هفتگی : 5,139
  • بازدید ماهانه : 28,684
  • بازدید سالانه : 28,684
  • بازدید کل : 1,097,350
  • اطلاعات
  • امروز : جمعه 29 دی 1396
  • آی پی شما : 54.234.0.2
  • مرورگر شما :
نویسندگان
دیگرامکانات






هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
آیا می دانستید 22 میلیون نفر در ایران عضو تلگرام هستند؟
  • تعداد بازدید : 277
  • آیا می دانستید 22 میلیون نفر در ایران عضو تلگرام هستند؟

    ابوالحسن فیروزآبادی پیش از ظهر شنبه در همایش «شبکه های اجتماعی مجازی فرصت ها و تهدیدها» با اشاره به وضعیت امروز کشور تاکید کرد: فضای مجازی در کشور فرصت بسیار بزرگ برای توسعه فضای آموزشی است که متاسفانه در کشور ۱۵ میلیون نفر از این فضا برای بازی استفاده می کنند.وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ میلیون نفر عضو تلگرام هستند که از این تعداد ۱۵ میلیون نفر فعالیت می کنند.دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور تاکید کرد:۱۱۲ شبکه اجتماعی در کشور وجود دارد که ۱۰ هزار مشترک در آنها فعل هستند اما تمامی آنها برداشت سرگرمی دارند بنابر این باید فعالیت در این فضا مدیریت و مطالعه شده باشد.فیروزآبادی یادآور شد:  طبق آخرین بررسی های انجام شده ۵۰ درصد جمعیت بیش از روزانه یک ساعت زمان را برای حضور در این فضاها اختصاص می دهند که باید از این فرصت مناسب بهترین بهره برداری کرد.وی تاکید کرد: ۲۳ میلیون گوشی تلفن همراه در کشور وجود دارد که به ۴۰ میلیون خواهد رسید و با یک حساب ساده مشخص می شود حدود ۸ میلیارد دلار خرج شد اما باید به این موضوع توجه داشت که آیا واقعیت اقتصاد ملی ما این قدرت را دارد که چنین رقمی برای سرگرمی هزینه شود.دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه دغدغه توسعه شبکه های مجازی اجتماعی باید مدیریت شود، گفت: هرزمان که در این راستا صحبت شد گروهی تنها به فکر محدودسازی و کنترل بودند در حالیکه می شود برای این فضاها برنامه ریزی داشت.وی یادآور شد: اکثر بازیهای موجود در این فضاها خشن طراحی شده اما زمانیکه قرار شد بازی های داخلی طراحی شود آنها نیز با الگوبرداری، بازی خشن طرح کردند.فیروزآبادی با اشاره به اینکه همگان از مشکلات فضای مجازی سخن می گویند، گفت: طلاق، مشکلات خانوادگی و بسیاری از مباحث به عنوان چالش های ایجاد شده در جامعه حرف می زنند در حالیکه هیچکس مصداقی در این موارد ارائه نمی کند.دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: باید رصد کاملی در این راستا انجام شود و تحقیقات لازم نیز داشته باشیم تا بتوانیم برنامه ریزی برای استفاده از فضای مجازی و این فرصت بزرگ داشته باشیم.